top of page
Papumvlogo_edited.jpg

Papu-palvelupulssi

Ketterästi ja nopeasti kohti syvempää asiakasymmärrystä

 

Papu on Food Campin ja Funnelin kanssa yhteistyössä luotu työkalu ruoka-alan palvelutoimijoille – niin ravintoloille, kahviloille kuin vähittäiskaupalle.

 

Papu-palvelupulssi on työkalu asiakkaan kokeman arvon ymmärtämiseen ja yrityksen liiketoiminnan kehittämiseen.  

 

Alati muuttuvassa maailmassa yrityksen omat tärkeäksi koetut asiat eivät välttämättä kohtaa asiakkaiden tunteita ja arvoja. Papu auttaa ymmärtämään, mikä on asiakkaalle merkityksellistä ja miten se suhteutuu yrityksen ja ulkopuolisen ammattilaisen näkemykseen. Näiden kolmen tahon tietojen vertailu antaa näkökulmia yrityksen palvelusta, ruoka-ja/tai juomatarjonnasta sekä yleistunnelmasta. 

 

Papu analysoi näiltä kolmelta taholta – yritykseltä, asiakkailta ja asiantuntijalta - saadut tulokset ja antaa sen pohjalta suosituksia/ehdotuksia toiminnan kehittämiseen.

 

Papu auttaa nopeasti ja kustannustehokkaasti ymmärtämään ja kehittämään liiketoimintaa. Tutkimuksen läpikäynti on yritykselle ripeää ja konkreettiset ehdotukset saa käytettäväkseen heti aineiston analysoinnin jälkeen.

 

Ota yhteyttä: Riikka Kannas, riikka.kannas@foodcampfinland.fi

 

Yhteistyössä: b2b-asiakas- ja markkinaymmärryksen tutkimus- ja konsultointiyritys Funnel

bottom of page